1.5.07






El meu correu electrònic














La relació de Absolut Vodka amb l'art sorgeix en 1985, després que Andy Warhol, el mite del Pop Art per excel·lència realitzés un quadre reflectint l'arxiconeguda ampolla que comercialitza la firma sueca de vodka.Des d'aleshores més de 700 artistes han col·laborat amb Absolut creant una deliciosa galeria d'art.Noms com Javier Mariscal, Oscar Mariné, Keith Haring, Romero Britto, Miquel Barceló... han reflectit la silueta de l'ampolla de Absolut com musa. Però també Absolut cuida el Net-Art i és que la seva pàgina web és sens dubte un dels millors llocs de la xarxa. Videoclips, making of dels espots, entrevistes amb els artistes, receptes de còctels, downloads de música...tot dissenyat amb estil i atencions fins als més petits detalls. Absolut.com és tot interactivitat.





absolut















agenda Barcelona
agenda d'art a Europa










VIDEO1 A Lonely Sky és un curt dirigit per Nick Ryan de Image Now Films
VIDEO2 videoclip What Am I Supposed To Do del grup Original Cast
VIDEO3 Trailer del film Redline de © 2007 Chicago Pictures








Begó!Madrid2

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Fantàstic Absolut i fantàstic el teu bloc.
Petons

Julia
BCN

Anònim ha dit...

M'agrada Absolut i Begó!BCN2..però tambè Begó!Madrid
petonsss

Jana
Bcn

Anònim ha dit...

Hola! Et torno la visita al meu bloc! :)

Jo, com que sóc una mestra COOL (jajajaja) estic fent el POP ART amb els meus nens! Van flipar quan els vaig parlar de la llauna CAMPBELLS!

M'agraden les campanyes del Absolute.

El teu bloc em sembla interessant, però tants títols al final de cada post em despisten una mica! Crec que treuen força a cada post. No ho sé. Perdona per posar-me on no em demanen! Sobretot perquè tu ets qui entens de disseny, però no me n'he pogut estar! :S

Una abraçada i benvingut al món dels blocs!