26.5.07














SAP AG (NYSE: SAP) i Adobe Systems Incorporated (NASDAQ: ADBE) van anunciar la seva col·laboració en un nou producte, l'ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP®, dissenyat per ajudar a les companyies a oferir educació contínua a l'empleat amb major eficàcia i relació cost – efectivitat que amb els entrenaments unipersonals tradicionals. L'Aprenentatge Empresarial SAP crea un ambient únic d'aprenentatge a través de la combinació de la Solució d'Aprenentatge SAP i Adobe® Acrobat® Connect™ Professional, la solució de conferències Web ampliable, personalitzable i escalable de Adobe. La disponibilitat de l'ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP està programada per al tercer trimestre de 2007 juntament amb el pròxim paquet de millores SAP per a SAP ERP. L'anunci es va realitzar en SAPPHIRE® 07, a Atlanta, Geòrgia, aquesta setmana.

L'ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP ajudarà a les organitzacions a conduir, mesurar i realitzar seguiment de les classes més fàcilment al temps que permetrà als empleats col·laborar en temps real amb els instructors i altres aprenents. SAP i Adobe també van anunciar que han ingressat a un acord de vendes global que permet a SAP oferir i vendre Acrobat Connect Professional com solució individual per a conferències acadèmiques empresarials via Web i comunicacions de col·laboració.



“L'ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP subratlla el valor sense parió de l'ecosistema SAP d'innovació cooperada, enfortint als nostres clients amb noves maneres de resoldre antics reptes”, va dir Jim Hagemann Snabe, gerent general de SAP Business Suite i executiu corporatiu de SAP AG. “Sigui quin sigui la seva indústria o la mida de la seva empresa, els nostres clients comparteixen una necessitat en comú: entrenar als seus empleats contínuament i sota paràmetres de cost-efectivitat. La combinació d'experiències d'usuari riques i atractives com les de Adobe amb la completa solució d'aprenentatge de SAP, permeten que el nou ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP ajudi als clients a cobrir aquesta necessitat mentre també acceleren la transferència de coneixement en tota l'empresa”.



Com a part integral del capital humà d'una organització i l'estratègia d'administració de coneixement, el nou ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP pot ajudar a oferir un desenvolupament de l'empleat més efectiu. Amb Acrobat Connect Professional com a part del nou ambient d'Aprenentatge Empresarial SAP, les companyies guanyen un ambient total d'aprenentatge virtual que combina els beneficis d 'entrenament d'utilitzat en un ambient d'aula amb les funcionalitats d'entrenament en línia altament atractives. Els empleats podran buscar fàcilment i inscriure's en classes virtuals que incloguin atractius continguts com animacions, vídeos, enquestes interactives i simulacres. A més, els instructors poden programar fàcilment i inscriure als aprenents en sessions d'aules virtuals, i després portar un seguiment automàtic de qui van assistir a la classe i per quant temps van participar a la sessió. Atès que les sessions estan basades en el software Flash®, els instructors poden confiar que els aprenents podran ingressar fàcilment a les aules virtuals, sense descàrregues enutjoses o distraccions.



“Ingressar a aquesta associació amb SAP permet a Adobe ampliar significativament les seves capacitats i alcance de la solució d'administració de capital humà (HCM, per les seves sigles en anglès) a àmplies audiències en els millors negocis del món”, va assenyalar Tom Hale, vicepresident sènior de la Unitat de Negocis de Treballadors del Coneixement en Adobe. “Estem ansiosos d'aprofundir la nostra associació amb el líder mundial en solucions de software per a negocis, i de veure com Acrobat Connect Professional recolza les capacitats d'administració de SAP Business Suite”.



Adobe i SAP continuen desenvolupant els seus d'èxit col·laboracions a l'àrea de SAP Interactive Forms de Adobe així com innovadores i atractives interfícies d'usuari SAP aprofitant la tecnologia Adobe Flash™. A més, SAP vendrà la gamma sencera de capacitats de conferència Web d'Acrobat Connect Professional, que permetran als clients SAP reduir els seus costos de trasllat, millorar la comunicació amb l'empleat i comprometre's amb la seva cadena de valors de manera més efectiva. SAP aprofitarà la seva força de vendes global i el seu equip d'Educació SAP a tot el món per ampliar les capacitats de col·laboració de les solucions empresarials de SAP, oferint als clients una plataforma líder per a conferències acadèmiques empresarials via Web i comunicacions de col·laboració.







Sobre SAP

SAP és el proveïdor líder mundial de software per a negocis*. Avui dia, més de 38,000 clients en més de 120 països corren aplicacions SAP®, des de solucions úniques dissenyades per a les necessitats de petites i mitjanes empreses a ofertes tipus suite per a organitzacions globals. Enfortit amb la plataforma SAP NetWeaver® per a major innovació, el software SAP ajuda a les empreses de totes les mides a tot el món a millorar les relacions de client, millorar la col·laboració de socis i crear major eficàcia en les operacions de cadenes i negocis. Els portafolis de solució SAP recolzen els processos de negocis individuals de més de 25 indústries, incloent alta tecnologia, vendes, serveis financers, salut i sector públic. Amb subsidiàries en més de 50 països, la companyia està llistada en diferents borses d'intercanvi, incloent la borsa de Frankfurt i NYSE sota el símbol “SAP”. (Més informació en www.sap.com)

(*) SAP defineix software de negocis com el conjunt de planificació de recursos empresarials i aplicacions relacionades com ara administració de la cadena de subministraments, maneig de relacions amb el client, administració de cicle de vida de producte i relacions amb els proveïdors.


















Aquí està el logo de la ciutat Chicago que competirà per ser la ciutat candidata d'Estats Units per ser la seu dels Jocs Olímpics del 2016, va convertir a Barcelona en el seu principal referent.Patrick Sandusky, portaveu de Chicago 2016, va acompanyar el novembre a l'alcalde de Chicago, Richard Daley, en la seva visita a Barcelona, Londres i Atenes per obtenir informació sobre el procés que van seguir altres ciutats en les seves candidatures per als Jocs Olímpics.

Sandusky va dir que existeix una química especial entre Chicago i Barcelona. "Els barcelonins mostren una passió per la seva ciutat molt semblant a la qual sentim aquí per Chicago," va dir Sandusky.

Segons el portaveu, de la mateixa manera que Barcelona al seu moment, Chicago té dos forts avantatges per convertir-se a ciutat olímpica. La primera és que és una ciutat compacta, molt condensada al voltant al centre urbà, i la segona és l'aigua, en aquest cas, la del gegant llac Michigan.

Per a Sandusky, Barcelona va saber treure partit a les seves favorables característiques i va construir amb encert la Vila Olímpica i l'Estadi de tal manera que els jocs es van desenvolupar al voltant al centre urbà, oferint als visitants una experiència fantàstica de la ciutat.

"A Barcelona vam veure clarament com els Jocs Olímpics poden impulsar i enfortir una ciutat," va dir Sandusky.

Glòria Balagué, psicòloga esportiva i professora de psicologia clínica a la Universitat d'Illinois a Chicago, va néixer a Barcelona i es va traslladar a Chicago fa 23 anys. Balagué va acompanyar l'equip nord-americà d'atletisme als JOCS de Barcelona de 1992.

"Els Jocs Olímpics van oferir al món una visió de Barcelona que ningú tenia, i el mateix pot passar-li a Chicago," va dir Balagué. "Chicago és una ciutat molt maca però la majoria de la gent a Europa no la coneix. Encara pensen en les històries dels gangsters quan es parla de Chicago".

Bill Mulliken, guanyador de la medalla d'or en 200 metres braça en els Jocs Olímpics de Roma de 1960, acudeix a tots els JOCS, i es va enamorar de Barcelona en 1992. "Els Jocs Olímpics de 1992 ens van portar a Barcelona abans que se'ns ocorregués visitar-la, i ara estem planejant un viatge a la ciutat de tan molt com ens va agradar," va dir Mulliken.

Per a Balagué i Mulliken, Chicago podria alcanzar el mateix atractiu internacional que va aconseguir Barcelona si s'acaben celebrant els Jocs Olímpics del 2016 en aquesta ciutat.
Nota: El resultado precisa siempre de co
Mulliken participa com voluntari a Chicago 2016 i "no té dubtes" que el Comitè Olímpic dels estats Units elegirà a Chicago com a candidata nord-americana.

"Primer perquè Los Angeles ja va ser ciutat olímpica en 1984", argumenta Mulliken, "i segon perquè el transport públic, que és alguna cosa essencial en unes olimpíades, és molt millor a Chicago."

L'octubre de 2009 el Comitè Olímpic Internacional nomenarà la ciutat olímpica per als Jocs del 2016. Chicago competirà amb Madrid, Río de Janeiro i Tòquio, entre d'altres.




Retornable? Per cap motiu”. Aquest és el concepte de “Paco”, la nova ampolla que Heineken . Considerat com un objecte de col·lecció al mercat europeu i nord-americà, pel seu nou format de disseny futurista apostant a l'originalitat de les seves formes.

“En Heineken estem constantment donant un pas més enllà, a més d'oferir una cervesa de gran qualitat, volem presentar un producte diferent, avantguardista, aportant innovació al mercat. La nova ampolla està en sintonia amb consumidors joves, exigents, que coneixen les últimes tendències”, explica Ludovic Auvray, Country Mànager Heineken.

La seva creació va ser encarregada a un dels dissenyadors joves més brillants del món, el francès de 23 anys Ara-ïto, famós pels seus dissenys exclusius de pàgines web i pel·lícules d'animació. Usant models simples amb perfils racionals i sofisticats que fan al·lusió a una puresa futurista, va aconseguir plasmar la millor cervesa amb el millor art contemporani en aquesta Heineken de col·lecció.




EP3.es és el suplement jove del País a internet. Una web realment aconseguida, ràpida, imaginativa. En ella coexisteix el disseny avantguardista amb informació realment útil. És una web innovadora, divertida, atractiva i per descomptat interactiva. Agenda, música, el digital, nous talents, actualitat, cinema i també existeix una comunitat digital. amb un grafisme correcte, una estètica molt aconseguida i el bon fer dels dissenyadors del País ens inviten a navegar per la cosa més actual portat a la xarxa.La cosa més nou és EP3 Ràdio (a la recerca de nous talents i bandes en les quals en un altre lloc gairebé és impossible d'escoltar-les). Per l'altres es tracta d'un espai necessari per al bon amant del disseny.


El Segway és un vehicle de transport lleuger giroscópico elèctric de dues rodes, amb autobalanceo, controlat per ordinador, inventat per Dean Kamen i presentat el desembre de 2001. És produït per la companyia Segway Inc., que està radicada en Bedford, Nou Hampshire.
El Segway és el primer dispositiu de transport amb autobalanceado. L'ordinador i els motors situats en la base mantenen el Segway vertical tot el temps. L'usuari cal inclinar cap a la direcció que vulgui prendre (davant o darrere). Els girs es fan mecànicament amb el comandament manual. El motor és elèctric, no polucionante i silenciós, alcanzando els 20 km/h .A finals del 2004, Segway Inc. ha signat contractes de distribució en diversos països, incloent Itàlia i Corea del Sud. La companyia ha rebut respostes positives dels legisladors francesos i italians sobre la situació legal en els dos països.


Pedro Álvarez González és un gadità que un dia va creure que els seus somnis podien fer-se realitat, amb bon ànim, imaginació i moltes hores de treball, va decidir crear la marca PANCRACIO, un univers associat al món de la xocolata.PANCRACIO és una petita i molt exclusiva marca de xocolata i altres productes afins, cuyo denominador comú és la més alta qualitat i un disseny carregat d'estil. El producte PANCRACIO és artesanal i d'alta qualitat, elaborat amb productes naturals de primera classe.Aquesta xocolata ja s'ha convertit en un producte exclusiu i objecte de culte. Actualment es pot trobar en les millors boutiques de gastronomia i de disseny.Així PANCRACIO comparteix espai amb el xampany Moët Chandom, les sabates de Stuart Weitzman, el iPod, les camises de Giorgio Armani o els Segways.

Quan Google va llançar 'Google Trends' just fa un any, comenzamos a descobrir quins eren les recerques més populars en Google a llarg termini (per exemple, 'popa,ratzinger' durant els últims tres anys).

No obstant això, molts demandàvem conèixer no les tendències de les recerques més populars, sinó què és el que els usuaris estan buscant ara mateix, oferint d'aquesta manera un 'esperit dels temps' actuals i poder tenir accés ràpidament al que pot ser notícia en funció del comportament social.

Així, neix 'Google Hot Trends', un servei que mostra cada dia les 100 recerques més populars de cada dia a EUA.















AGENDA BCN















Espai per conèixer alguns dels principals esdeveniments que s'acosten en el món del disseny a tots els seus camps.(simplement debeis punxar sobre ells per obtenir tota la informació).Aquí s'inclouen premis, projectes, competicions i bases de concursos per a dissenyadors, arquitectes, grafistes i creatius en general.



DFA Award 2007 : Design for Asia Award

07 Housing Competition

The 25th Space Prize for International Students of Architectural Design

Samsung Young Design Award











Espai dedicat a les animacions, animacions en 3D, videoclips, espots que per la seva estètica mereixin ser tractats com autèntiques peces d'art.Així com a espai fonamental per als tràilers de pel·lícules de clàssics i nous films fins i tot no estrenats. Alguns tràilers tenen la característica de poder ser visionats en HD (alta definició).També existeix la possibilitat de visitar la web del film en particular.El reproductor de vídeo digital utilitzat normalment és el Quicktime.







TRÀILERS DE FILMS



VIDEO1 Pirates of the Caribbean

VIDEO2 Oceans13



SPOTS PUBLICITARIS

VIDEO3 Nokia 7610: Sharpen Up Your Image

VIDEO4 Crash Test Dummies by SpyFilms




VIDEOCLIPS



VIDEO5 Original Cast - What Am I Supposed To Do

VIDEO6 Amp Fiddler Feat. Corinne Bailey Rae - If I Don’t Mind



ANIMACIONS



VIDEO6 458 nm by Filmakademie Ludwigsburg

VIDEO7 OFFF 2007

















Jeff Koons
Hardcover + Box, 33 x 44 cm (13 x 17.3 in.), 606 pages
The Post-Pop superstar: An in-depth study of Koons's entire oeuvre to date. Limited to 1,500 numbered copies, each signed by Jeff Koons
Koons, Jeff

Nova York, 1955



Artista nord-americà. Abans de dedicar-se a l'art treballa com a representant de diferents mercaderies. Es dóna a conèixer com personatge àvid d'encarnar les noves relacions entre artista i mercat: artista com empresari cuyo treball alimenta un mercat ple d'especulació i consum. Els seus primers treballs són rèpliques de figures en acer inoxidable: peces d'aspecte industrial que converteixen progressivament a l'acer en un material de luxe.

















The red dot award: communication design is starting a new round.Designers, advertising agencies, and firms producing communication design pieces from around the world are invited starting now to submit their work to the competition and to expose their talents to international comparison.With over 6,000 submissions last year alone, the red dot design award is a top design competition and one of the biggest worldwide.Products and works that stand out in the competition will then be presented to the public for one year in the red dot design museum.
The registration deadline is 22 June 2007.



World-renowned dance company San Francisco Ballet (SF Ballet), in partnership with award-winning MetaDesign, today announced the re-branding of its organization to celebrate its 75th anniversary.The change reinforces the international reputation of the ballet company, under the artistic direction of Helgi Tomasson.The new identity marks a substantial milestone in SF Ballet's history, while positioning the organization for the future.MetaDesign, one of the world's most influential strategic design firms, co-developed the brand positioning and designed the identity system for SF Ballet.The new brand identity is a dynamic expression of SF Ballet's unique agenda of promoting new works by today's acclaimed choreographers and introducing new interpretations of classic productions.
The new logo redefines the definition of "ballet" by highlighting the dance company's sophisticated, diverse international repertory and establishing "ballet" as an exciting and vital cultural destination.
The logo combines elements from "Didot," a nineteenth century typeface and "Galaxie Polaris," a typeface that was created in 2005.
The result fuses the spirit of modern choreography with the tradition of classical ballet.



Walt Disney Co. is looking to grab a bigger piece of the wedding cake, and feed its burgeoning Princess business, with a new line of character-inspired bridal gowns aimed at women who want to look and feel like Cinderella at the ball on their big day.

The 34 gowns by designer Kirstie Kelly were inspired by princesses from Disney films like "Sleeping Beauty" and "Beauty and the Beast" and mark the latest effort by Disney to steer its weddings business toward higher-end nuptials.

Disney instructed Kelly to base her gown designs on those characters in a bet that the popularity of the Disney Princess line of products for girls, which racked up $3.4 billion in worldwide sales last year, would carry over to brides who grew up with Disney.

"We do 'being a princess' better than anyone," Korri McFann, marketing manager for Disney Fairy Tale Weddings and Honeymoons, said in an interview.

Kelly's gowns, which debuted on a New York catwalk on Sunday, range in price from $1,500 to $3,000, below couture prices but above the average wedding dress price of $1,000. The price point is aimed at a generation of couples who are getting married older and paying for their own celebrations, Disney said.
















BEGÓ!MADRID2 versió en castellà
HOLLYWOOD FASHION WEEK bloc de moda en castellà
El meu e-mail